החזרות:

“ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981”.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו,באריזה המקורית.

החזרים:

לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו, נשלח לך הודעת דוא”ל להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לך גם על אישור או דחיית ההחזר שלך.

אם אתה מאושר, ההחזר שלך יעובד, וזיכוי יחול אוטומטית על כרטיס האשראי שלך או על אמצעי התשלום המקורי, תוך מספר ימים.

עיכוב בהחזרים:

אם עדיין לא קיבלת החזר, בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך שוב.

לאחר מכן צור קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר יפורסם רשמית.

לעיתים יש זמן עיבוד מסויים עד לפרסום ההחזר כספי.

אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר הכספי שלך, צור איתנו קשר בכתובת באו…

פרטי משלוח להחזרת מוצר:

כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך בדואר אל: נגה 43, קיסריה, ישראל

הקונה יהיה אחראי לתשלום עבור עלויות המשלוח בעד החזרת הפריט שלך. דמי המשלוח אינם ניתנים להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח החוזר ינוכה מההחזר שלך.